La Familia Look at the Family Tree and Describe the Relationships Between These People.
estructura 3.1 Descriptive adjectives
three. Descriptive adjectives Correcto o incorrecto Make a check marker if the descriptive adjective matches the epitome. If they do not match, write a right descriptive adjective. inteligente. delgado 2. simpático
Más detalles
Examen: Unidad 1, Etapa 3
Examen: Unidad i, Etapa 3 ESCUCHAR A. Roberto is new at school. Listen to Roberto tell his classmates near himself and his family. Then, write the letter of the correct answer on the line provided. ane.
Más detalles
estructura 3.one Descriptive adjectives
i 3.1 Descriptive adjectives Correcto o incorrecto Make a check mark if the descriptive adjective matches the prototype. If they do not lucifer, write a correct descriptive adjective. one. inteligente 2. delgado
Más detalles
Lección 3- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 79, Actividad one: Mind to each statement fabricated by José Miguel Pérez Santoro, then bespeak whether it is cierto or falso, based on the family tree on pages 78 and 79. 1. cierto falso
Más detalles
Lección 2- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 41, Actividad 1: Listen to Professor Morales talk about her Spanish classroom, then check the items that she mentions. puerta tiza plumas ventanas escritorios mochilas pizarra sillas
Más detalles
Nombre: Clase: Fecha:
Página one de 9 Las clases TAREA A A. Write the proper noun of the particular, and the school bailiwick for which y'all might use it, in the appropriate cavalcade beneath. Qué es? Para qué clase? 1. 1. 2. ii. 3. 3. iv. 4. 5. 5.
Más detalles
EL PAQUETE del REPASO de ESPAÑOL 1
EL PAQUETE del REPASO de ESPAÑOL ane LOS SALUDOS, LAS INTRODUCCIONES Y LAS DESPEDIDAS Una conversación. Complete the following conversation between Eva and Ana. EVA: Buenos (1). Cómo (ii) llamas? ANA: (3).
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 5A
Examen 5A, Folio 1 EXAMEN DEL CAPÍTULO, 5A PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Look at the family unit tree. Then circle the word that best completes each statement. Luis Adela Roberto Lola
Más detalles
Estación 1: Vocabulario
Estación 1: Vocabulario A. Cull the word/phrase that does not belong in each row. 1) a) las verduras b) el helado c) las fiestas d) La comida italiana two) a) miércoles b) sábado c) el otoño d) el fin
Más detalles
Examen de diagnóstico
Examen de diagnóstico A. Ana María Rodríguez is a new educatee in school and Francisco is pointing out students in her course. Complete the sentences with the correct definite and indefinite article. (10
Más detalles
Lección iv- Paquete de escuchar
Vocabulario Lección iv- Paquete de escuchar Página 117, Actividad 1: Listen to each statement and write the activeness from the bank that corresponds to each. leer correo electrónico tomar el sol pasear en
Más detalles
Capítulo3: Así es mi familia
Capítulo3: Así es mi familia ASÍ SE DICE: Así es mi familia, pp. 68-69 iii-i. Él y ella. Modelo: Él es el abuelo. Ella es la abuela. ane. Él es el padre. v. Ella es la nieta. 2. Él es el marido. 6. Ella es
Más detalles
TELLING Time IN SPANISH
Nombre: Hora: TELLING Time IN SPANISH Qué hora es? = ( ) ( ) 12:00 noon= 12:00 midnight= de la mañana =(a.g.) de la tarde =(p.1000.) de la noche = (p.yard.) Cull one to start! Es la. OR Son las. Add + y +
Más detalles
Educatee S EDITION Unidad 2, Etapa 3
Quick Start Review (p. 144) Answers will vary. Answers could include: one. Hoy tengo el almuerzo [a la una menos cuarto]. 2. Quiero comer [un sándwich]. iii. Quiero beber [united nations refresco]. 4. Tomo la merienda
Más detalles
Repaso del Examen Terminal
Universal Repaso del Examen Final Espanol 101 Gramática. A. Es buena thought. Fill in the blanks with the nowadays tense of the verbs in parentheses. Mi nombre es Carolina y soy de Republic of colombia, pero ahora yo
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2A
Examen 2A, Folio 1 EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2A PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Look at Susana s class schedule. And then, complete her comments almost her classes past writing the appropriate
Más detalles
Report Guide Affiliate Test
In this chapter you will learn to exercise the post-obit: one. to talk most your family 2. describe your habitation 3. tell your age and find out someone else s age iv. tell what you have to exercise 5. tell what you are
Más detalles
Lección one- Paquete de escuchar
Vocabulario Página 3, Actividad 1: Heed to each question or statement, then cull the right response. 1. a. Muy bien, gracias. b. Me llamo Graciela. ii. a. Lo siento. b. Mucho gusto. 3. a. Soy de Puerto
Más detalles
ellos= ellas= ustedes=
Proper noun: Hora: yo= nosotros= nosotras= tú= vosotros= vosotras= él= ella= usted= ellos= ellas= ustedes= ane EXPLANATION: Subject pronouns are used as the bailiwick of a sentence. In general, they tell who is being
Más detalles
Did Y'all Get Information technology? Práctica de vocabulario
Did You Get It? Práctica de vocabulario Level 2 p. 312 AVANZA! Goal: Learn some words virtually movies and moviemaking. UNIDAD vi Lección 1 1 Write the English or Spanish translation of the words and expressions
Más detalles
Capítulo 3B Para mantener la salud
Page1 Nombre Fecha Hora Capítulo 3B Para mantener la salud True/Fake Point whether the sentence or statement is true or false. 1. Para mantener la salud debemos hacer ejercicio y comer muchas grasas.
Más detalles
Qué haces en la escuela?
Fecha A ver si recuerdas... Qué haces en la escuela? A. Identify the items found in your classroom. Practice Workbook 1A A 1. Hago mi tarea en la. two. La profesora abre la. 3. Alicia mira el para saber
Más detalles
Tus comidas favoritas
Fecha Practice Workbook 3A ane Tus comidas favoritas You lot are getting fix to travel every bit an exchange educatee to Spain and you are e-mailing your host family unit your opinions on different foods. Circle the name
Más detalles
Repaso del Examen Terminal
Universal Repaso del Examen Last Espanol 101 Gramática. A. Es buena thought. Fill up in the blanks with the present tense of the verbs in parentheses. Mi nombre es Carolina y soy de Colombia, pero ahora yo
Más detalles
EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2B
Examen 2B, Folio 1 EXAMEN DEL CAPÍTULO, 2B PARTE I: Vocabulario y gramática en uso A. ( / puntos) Complete the following sentences about items in the classroom with the correct vocabulary words. 1. Hay
Más detalles
Castilian ane: Terminal Exam Review. Lección iii
Spanish ane: Final Exam Review Nombre Lección 3 I. La familia: Look at the family tree beneath and consummate each argument with the appropriate vocabulary word to describe the relationship between the people
Más detalles
Nivel 1 U5.1 día 6 B
Adivinanzas Nivel 1 U5.one día half-dozen B 1. El hijo de mi hermano es mi. sobrino ii. La esposa de mi padre, no es mi madre es mi madrastra. 3. La hija de mi hijo es mi nieta 4. El esposo de mi hija es mi. yerno
Más detalles
Español I Unidad 3.1 Examen
Español I Unidad three.1 Examen Please mark all answers on the scantron. Practise Not write on this test. ESCUCHAR Mr. and Mrs. Rodríguez are at the supermarket. Listen to their conversation and tell who likes each
Más detalles
Source: https://docplayer.es/67849077-Contextos-1-la-familia-look-at-the-family-tree-and-describe-the-relationships-between-these-people.html
0 Response to "La Familia Look at the Family Tree and Describe the Relationships Between These People."
Post a Comment